петък, 13 януари 2017 г.

ОТРАЖЕНИЯ ОТ МИНАЛОТО

 С това иначе клиширано словосъчетание е именуван рекламен проект, който, ако беше само такъв, нямаше да намери място тук. Работата е там, че фотографът Том Хъси не само е заснел фотосесия, но е и направил изкуство от нея. 

И не само това. Направил е нещо много по-дълбоко. Том Хъси докосва една от най-чувствителните струни.
 Фотографът показва възрастни хора, замислено гледайки своите отражения в огледалото. А там... там им отвръща техният млад образ. Хъси признава, че се е вдъхновил от ветеран от Втората световна война, който е споделил с него: "Не мога да повярвам, че съм на осемдесет! Чувствам се, сякаш току-що съм се върнал от войната. А поглеждам в огледалото... и виждам този стар тип..."
 Рекламната кампания е на фирма "Новартис" и нейния продукт за лечение на алцхаймер. Друго нейно достойнство е, че печели наградата на Американската рекламистка федерация. А най-благородното й качество е, че докосва сърцето.
 По материали на "Digital Synopsis".















Няма коментари:

Публикуване на коментар